Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно ускорява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
    Да не те плаши това. Това са предадени вибрации или е възможно лагера да е потръгнал малко. Щом не тресе при тръгване и при гасене не се чуват шумове откъм маховика си карай колата и не се вталясвай.
    При потегляне почти не се усеща, защото е в ниски обороти. При вдигане на оборотите трепти повече. Съединителя не буксува. Тествал съм го. Не знам от къде ще да е предадена тая вибрация.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от Pantheon Покажи съобщение
      При потегляне почти не се усеща, защото е в ниски обороти. При вдигане на оборотите трепти повече. Съединителя не буксува. Тествал съм го. Не знам от къде ще да е предадена тая вибрация.
      Тампоните ... плюс това много коли го имат фабрично трептенето на педала точно поради лоша конструкция и предаване на вибрациите. Ако прочетеш ще видиш, че има коли, при които е нормално, когато леко докоснеш без да натискаш съединителя да се усещат вибрации с увеличаването на оборотите и те стават по-чести, но аз съм карал и други алфи и повечето при 105 го имат същото, някои по леко го усещат, някои по-силно. Според мен може да е от тампон или някоя полуосчица да има малко луфтче, поне аз го усещам само в движение когато си допра крака иначе на едно място с форсиране не го усещам изобщо.Странното е, че при 115 с лагер помпа не го усещам, та е възможно и заради лагера, защото е нормален да се усеща, защото както казах, тази вибрация съм я срещал само на 105 коньовите. Затова не се вталясвам и си карам, то ако има да се строши нещо, ще се строши
      Last edited by mell0; d.m.y г., 14:50.
      Fiat Bravo II 1.4 16v

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
        Тампоните ... плюс това много коли го имат фабрично трептенето на педала точно поради лоша конструкция и предаване на вибрациите. Ако прочетеш ще видиш, че има коли, при които е нормално, когато леко докоснеш без да натискаш съединителя да се усещат вибрации с увеличаването на оборотите и те стават по-чести, но аз съм карал и други алфи и повечето при 105 го имат същото, някои по леко го усещат, някои по-силно. Според мен може да е от тампон или някоя полуосчица да има малко луфтче, поне аз го усещам само в движение когато си допра крака иначе на едно място с форсиране не го усещам изобщо.Странното е, че при 115 с лагер помпа не го усещам, та е възможно и заради лагера, защото е нормален да се усеща, защото както казах, тази вибрация съм я срещал само на 105 коньовите. Затова не се вталясвам и си карам, то ако има да се строши нещо, ще се строши
        За пръв път чувам, че има 115ка 156 с лагер помпа
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment

        Working...
        X